Kwaliteit Replica Omega Seamaster 300M 212.30.41.20.01.003 Horloge Review

Als de Omega De Ville-serie de meest succesvolle serie van Omega is op het gebied van formele horloges, dan is de Omega Seamaster-serie een andere klassieker op het gebied van sporthorloges. Om de uitdagingen van de twee grote merken Blancpain Fifty Fathoms en Rolex Submariner het hoofd te bieden, lanceerde Omega in 1957 de Seamaster 300M-serie. Vanwege het prachtige uiterlijk van Omega Seamaster 300M is het erg populair bij horlogevrienden zodra het wordt gelanceerd!

Omega Seamaster 300M 212.30.41.20.01.003 horloges zijn altijd de bestsellers in de Seamaster-serie geweest. Het originele Omega Seamaster 300M-horloge is onberispelijk, zowel wat betreft designtrends als duurzaamheid van het horloge. Dus, hoe is de afwerking van het Omega Seamaster 300M replica horloge? Laat me je deze top replica Omega Seamaster 212.30.41.20.01.003 horloges laten zien.

Dit replica Omega Seamaster horloge heeft een diameter van 41 mm en het saffier spiegelmateriaal is duurzaam. Deze replica Omega Seamaster horlogekast is gemaakt van 316 roestvrijstalen kast en band. De golvende horlogeband weerspiegelt de schoonheid van kinematica. De zwarte keramische bezel en zwarte wijzerplaat tonen kalmte zonder overdrijving.

Elk detail van dit replica horloge wordt perfect behandeld, het driedimensionale effect van Omega Logo wordt perfect weergegeven, de lichtgevende vulling van de wijzer en de driedimensionale tijdschaal is precies goed en de hoeken worden soepel verwerkt. De belettering op de keramische ring van het horloge is diep en duidelijk, de Engelse lettertypen in de wijzerplaat zijn duidelijk gedrukt en de intervallen voor de lettergrootte zijn consistent met de authentieke.

De kast van dit Omega Seamaster replica horloge is grotendeels geborsteld en gepolijst en het geheel is fijn gepolijst. Het Omega-logo is gegraveerd op de kroon en de dikte van de kroon en gesp aan de zijkant maken het authentieke horloge precies hetzelfde. De golfvorm van de horlogekop is glad en gedetailleerd, en de positie en grootte van de uitlaatklep komen ook overeen met het origineel.

Het reliëfproces van het zeepaardbeeld op de onderklep is uitstekend en de glans en driedimensionale betekenis komen zeer dicht bij het origineel. Het Omega-logo op de onderklep, het Engelse lettertype, komt heel dicht bij het authentieke. De band van dit replica horloge neemt het eenvoudige geborstelde proces over en de delen waar elke band met elkaar in contact komt, zijn gepolijst. De bandstructuur is de structuur van de tweekoppige schroef die overeenkomt met de echte.

Het lichtgevende licht van dit Omega Seamaster 300M kwaliteit replica horloge is een belangrijk kenmerk. Het neemt het lichtgevende materiaal aan dat uit Zwitserland is geïmporteerd. Het licht is helder en lichtblauw, niet het gewone witte licht. De 12 uur positie op de keramische ring van het horloge en de wijzer van de uurwijzer is groenachtig, wat ook volledig consistent is met de echte.